28 Kasım 2010 Pazar

Cevriye Cabbar - Nev




Cevriye Cabbar - Nev şarkı sözü, Cevriye Cabbar - Nev dinle, Cevriye Cabbar - Nev indir, Cevriye Cabbar - Nev video klip klibi izle


Cevriye Cabbar - Nev


Cevriye cabbar hatun kiii
iigüzarliktir hep iii
Cevriyem'in halleri
Ayri da çaliyor telleri

Serinden gel serinden
Üzme beni derinden
Uma uma muma döndük
Coitur gönlümü cevriyem

Maytap olduk mahalleye, malum olduk bak yengeme
Sazi alanin eline derdi düimüi cevriyem'e

Cevriye cabbar cevriye cabbar
Herkese sorar yine bana yorar
O külkedisi ben dert delisi
Üç asla mahkum etti beni

Faytonlar çeker gider bu mevzular uzar gider

Arkasi yarin olmuiuz sanma bailayip da biter
Uzar uzar mevzu uzar çektiiimi tarih yazar

Dokuz sekiz yetmii iki seni bana vurdum bir etmedi
Cevriyem ah hallerin ayri da çaliyor tellerin

Söyleyen : Nev



Cevriye Cabbar - Nev



0 yorum:

Yorum Gönder