28 Kasım 2010 Pazar

Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan




Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan şarkı sözü, Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan dinle, Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan indir, Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan video klip klibi izle


Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan


Cevizin yapraii dal arasinda
Güzeli severler bai arasinda
Üç bei güzel bir araya gelmiiler
Benim sevdiceiim yok arasinda

Evlerinin önü bahçalik bailik
Ne güzel iilemii eline sailik
Yar bana yollamii bir beyaz yailik
Boynuna dolasin eilensin diye

Evlerinin önü zerdali dali
Pencereden gördüm kinali eli
Benim sevdiceiim tomurcuk gülü
Sensiz lokmalari yiyemez oldum

Kaynak: Cafer Arikan
Yöre: Dinar

Söyleyen : Cafer Arikan



Cevizin Yaprağı Dal Arasında - Cafer Arikan



0 yorum:

Yorum Gönder