28 Kasım 2010 Pazar

Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü




Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü şarkı sözü, Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü dinle, Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü indir, Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü video klip klibi izle


Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü


Ceviz oynamaya geldim odana
Niianlin da bu mu derler adama
Dayanamam senin kara sevdana

Aman aman olmuyor
Ei eiini bulmuyor
Kara yaiiz genç oilan
Niye gönlün olmuyor

Asker bayraiini burca diktiler
Küçücük yarimi asker ettiler
Ben doymadan o yari de alip gittiler

Aman aman olmuyor
Ei eiini bulmuyor
Kara yaiiz genç oilan
Niye gönlün olmuyor

Asker oldu yarim gitti kiilaya
Ben beklerim yarim gelsin silaya
Ben ölmeden o yari de bana yollaya

Aman aman olmuyor
Ei eiini bulmuyor
Kara yaiiz genç oilan
Niye gönlün olmuyor

Kaynak: Adnan Türközü
Yöre: Bünyan

Söyleyen : Adnan Türközü



Ceviz Oynamaya Geldim Odana - Adnan Türközü



0 yorum:

Yorum Gönder