28 Kasım 2010 Pazar

Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı




Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı şarkı sözü, Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı dinle, Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı indir, Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı video klip klibi izle


Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı


Hani biri vardi yillar öncesi
Yapraiin yolardi o benim iite
Kazmayla kürekle arik yaparak
Bahçeyi sulardi o benim iite

Akiam sabah hiç gölgenden çikmazdi
Tembel yatar iie güce bakmazdi
Bir atkisi vardi hiç birakmazdi
Boynuna dolardi o benim iite

Ayaklarim yalin yirtikti yakam
Bir canli kuluyla olmazdi iakam
Bir kirik saz ile nefreti makam
Söylerdi çalardi o benim iite

Bazen baii ipe giden gibiydi
Bazen ruhsuz kalmii beden gibiydi
Bazen suyu kesik fidan gibiydi
Açilir solardi o benim iite

Kuilar uçamazdi senin gölgende
Çünkü lastik sapan var idi bende
Yoiurt pekmez yerken koyu gölgende
Parmaiin yalardi o benim iite

Hatirliyor musun bak geldi yine
Yumruiun vururdu hep sinesine
Deliler misali kendi kendine
Ailardi gülerdi o benim iite

Bir iahballi vardi sorma ne için
iimdi hatirladin kavruldu için
Komiu kizina hoi görünmek için
Hep namaz kilardi o benim iite

Kaynak: Hilmi Sahballi
Yöre: -

Söyleyen : Hilmi Şahballı



Ceviz Ağacı (Hani Biri Vardı) - Hilmi Şahballı



0 yorum:

Yorum Gönder