28 Kasım 2010 Pazar

Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç




Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç şarkı sözü, Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç dinle, Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç indir, Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç video klip klibi izle


Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç


Geçmeyen geceleri
Bilinmeyen sevgileri
Animsatan sitemleri
Bilir misin

Anisiznin çekip gittiiini
Beni arkamdan vuruiunu
Sefil ettiiin duygularimi
Hatirlar misin

Seni nasil çok sevdiiimi
Sana nasil hayran kaldiiimi
Sensiz hiç yaiayamayacaiimi
Anlayabilir misin

Sevgi saygi ilgi dediiini
Düiüncelerimin sabitliiini
Hiç yalan sölylemediiimi
Düiünebilir misin

Derdin derdimdir deyiiini
Sevgim çok büyük dediiini
Güllerin arasindan seçtiiini
Hala söyleyebilir misin

Ha burda ha orda
iite yoksun yanimda
Beni anlamadinmi yoksa
Durabilir misin

Anlamsiz firtinalar
Geçen ruhtimlar
Düien yildizlar
Bunlari seçebilir misin

Bir dakika desem
Bana bir gülsen
Aikim canim desem
Vaktini ayirabilir misin

Neden niye dedim
Bana hiç bir iey sölemedin
Sorulara yanit vermedin
Cevaplayabilir misin

Tekrar gel desem
Bir daha birakma
Seni seviyorum desem
Gelebilir misin

Tek düiüncem sensin
Sana aiiiim bilebilsen
Tek dir aikim sevincim
Bakabilir misin

Kahvrengi gözlerin
Ela gözlüm
Kara gözlüm
Renkli gözlüm
Ayirim yapabilir misin

Bakiilarindaki aydinlik
Türeiimdeki yalnizlik
Odamdaki karanlik
Bunlari bilebilir misin

Hani seviyordun
Hani beklerdin
Bensiz yaiayamazdin
Tebesüm edebilir misin

Tek düiüncem

Tek mutluluium

Tek hüznüm

Tek aikim

Tek adresim

Sensiz

Bunlari söyleyebilir misin


Söyleyen : Soner Alıç



Cevap Verebilir Misin - Soner Alıç



0 yorum:

Yorum Gönder