28 Kasım 2010 Pazar

Cennetten Beride - Badem




Cennetten Beride - Badem şarkı sözü, Cennetten Beride - Badem dinle, Cennetten Beride - Badem indir, Cennetten Beride - Badem video klip klibi izle


Cennetten Beride - Badem


Gam çekme haline divane gönül
Sana da bulunur ilde neler var
Ayva mi eksik turunç mu yoksa nar
Sun elin beri dalda daha neler var

Sakinin aialar beyler küçükten
Yanaii gamzeli eiri biçaktan
Arilar bal alir binbir çiçekten
Nezaket arida balda neler var

Karacoilan der ki yarali sinem
Elimden aldirdim gül yüzlü sunam
Kimi cennet ister kimi cehennem
Cennetten beride yolda neler var

Yiiit olan yiiit daidir kaledir
Sevmeyin çirkini baia beladir
Bülbülün feryadi gonca güledir
Takinin güzeller gülde neler var

Karacoilan der ki yarali sinem
Elimden aldirdim gül yüzlü sunam
Kimi cennet ister kimi cehennem
Cennetten beride yolda neler var

Bunu ben demedim aiiklar diyen
iu dertli sineme hançerler vuran
Bilmem boz geyiktir bilmem ak ceylan

Karacoilan der ki yarali sinem
Elimden aldirdim gül yüzlü sunam
Kimi cennet ister kimi cehennem
Cennetten beride yolda neler var

Söyleyen : Badem



Cennetten Beride - Badem



0 yorum:

Yorum Gönder